maandag 21 juli 2014

Blue hair, don't care.


Hi guys!

Weken geleden had ik een post over een nieuwe haar trend, namelijk paars! Ik zelf heb ook al sinds december donkerpaars haar en dat blijft voorlopig ook zo. Nicole Richie had ook paars haar, maar heeft het nu blauw. Wat ik stiekem ook heel leuk vind. Blauw is namelijk 1 van mijn favorieten kleuren en na wat research gedaan naar blauw haar ben ik helemaal verkocht. Deze trend is super tof!


Nu denken jullie vast dat ik binnenkort ook mijn haar blauw ga verven, maar ik denk dat ik het nog wel even paars hou, ookal vind ik blauw echt een super gave kleur. Van pastel blauw tot blauw zwart. Ik hou van blauw!

Kylie Jenner had ook een blauwe Dipdye, wat ik ook super tof vind. Als ik dan toch besluit om iets blauws in mijn haar te doen zal het denk ik een Dipdye worden. Paars haar is al moeilijk bij te houden dus dan is blauw haar helemaal lastig. Vooral omdat het snel in een aparte groen kleur kan worden.

Inspiration:










Hmm, na het zien van deze afbeeldingen vind ik blauw haar echt wel wat hebben.Toevallig moet ik morgen naar de kapper! Hahah nee grapje, ik heb het gisteren al weer paars geverfd, dus blauw haar zit er voorlopig niet in.

Fijne maandag!

x
source Nicole Richie: Nicole Richie Blue Hair

10 comments:

  1. Mijn haar is tegenwoordig paars en dat vervaagt naar blauw, bam twee viegen in één klap! Dat werkt denk ik wel alleen op gebleekt haar. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat denk ik ook, want mijn haar is ook paars maar dan geverfd op bruin haar. Mijne vervaagd jammer genoeg niet naar blauw ):

      x

      Verwijderen
  2. Ik heb vorig jaar een dipdye met turqoise/ cyaan gehad, ik hou van die kleur maar ik zou niet zo snel mijn hele haar ermee doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn haar volledig blauw gehad! :D Maar dat is inmiddels al 2 jaar geleden haha en iets meer dan een half jaar geleden had ik een blauwe lok

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, ik vind dit echt prachtig. Kan het helaas zelf niet doen door mijn werk. Mehh

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is jammer! ): Wat voor werk doe je?O:

      x

      Verwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis