dinsdag 15 juli 2014

Bridal Inspiration x Sexy back.


Hi guys!

Vandaag een inspiratie post over een nieuwe trend bij bruidsjurken, namelijk een open rug! Dinsdag is de dag dat ik een outfit post doe, maar aangezien vandaag de laatste dag was dat mijn ov-studentenkaart nog gratis was ben ik naar Amsterdam gegaan om stoffen te kopen. Dus vandaag maar een inspiratie post.

Wie droomt er van jongs af aan nou niet van haar bruidsjurk? Ik in ieder geval wel. Vroeger droomde ik van een strapless bruidsjurk met aan de onderkant veel volume. Natuurlijk vol met glitters haha. Nu heb ik een heel ander idee, want ik ben natuurlijk ouder geworden. Ik zag de laatste tijd veel bruidsjurken voorbij komen met een open rug, wat ik persoonlijk heel mooi vind. Het is elegant, sexy en gewaagd. I like it!


Inspiration:







Dromen jullie al van je eigen bruidjsurk? Let me know!

x
source: 

8 comments:

  1. Wauw deze zijn heel erg mooi! Ik denk dat ik m'n bruidsjurk wil laten maken. Ik heb een gewoon jurkje waarvan ik het model erg mooi vind staan, dus misschien dat ik dan een bruidsjurk in datzelfde model wil ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh dat is trouwens wel een goed idee! Dan hoef je alleen maar je eigen stof enzo te kiezen!

      x

      Verwijderen
  2. I loveeed all of them so much!! Specially the last one, so gorgeous! x

    P.S- Sorry I haven't been able to comment on your blog before!

    New post on:
    www.tuttifruttibyam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Yeah the last one is beautiful! Doesn't matter babe!<3

      x

      Verwijderen
  3. Wow die jurken zijn echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis