woensdag 16 juli 2014

Look x Dark Summer.



Hi guys!

Gisteren was er geen look of the day, want ik was in Amsterdam. Dus heb ik hem naar vandaag verschuift! Komt goed uit, want het is vandaag beter weer dan gister. Toeval niet?

Vandaag draag ik mijn zelf gemaakte bralette! Ik heb maandag en bralette gemaakt van de DIY site : http://apairandasparediy.com/. Nu ik vakantie heb, heb ik eindelijk tijd om dingen voor mezelf te maken. Ben je al benieuwd naar mijn look?


Bralette: Selfmade|| Kimono: Jane Norman|| Skirt: Forever21|| Wedges: Shick|| Hat: H&M|| Bracelet: Jutka & Riska|| Necklace: Tally Weijl|| Earrings: Primark

De stof van de bralette hadden mijn moeder en ik gevonden bij de Arnhemse Stockdagen! Het was echt een hele makkelijke DIY! Dus als jullie nog een leuk bralette zoeken, zou ik zeggen, maak hem zelf! Het patroon en uitleg over de bralette staat op deze link: http://apairandasparediy.com/2013/11/diy-alexander-wang-inspired-bralette.html. Ik vind hem super gaaf geworden en ben er heel blij mee!


Ik ben verliefd op mijn kanten kimono! Hij is lekker luchtig, zwart en natuurlijk kant! Kant is bij mij altijd goed. Ik heb hem in Malta gekocht bij de Jane Norman winkel in de sale voor 15 euro. Dus die kon ik niet laten liggen. 

Ik vond zilveren sieraden wel een passend bij mijn look. Ik heb de armband twee jaar geleden gekocht bij Jutka & Riska in Antwerpen. Ik vind hem zo tof. Hij was ook best prijzig, volgens mij wel rond de 16 euro. Maar hij is het zo waard. Hij roest helemaal niet! Dat terwijl ik hem best vaak heb gedragen. De oorbellen zijn van de Primark en mijn wiet ketting van de Tally Weijl. Ze waren beiden 4 euro. Mijn zwarte hoed is van de H&M en was 10 euro.


Wat vinden jullie van mijn look? Let me know!

x

30 comments:

  1. amazing outfit love that skirt

    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een geweldige outfit =)
    Je kimono is echt heel gaaf !!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave look!
    Tof dat je die bralette zelf hebt gemaakt en die kimono is echt pretty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke look!
    Ik wil ook dingen zelf maken maar ik ben niet zo'n held daarin :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Je kunt het vast wel!:D Oefening baart kunst.

      x

      Verwijderen
  5. Hele gave outfit, staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, gave outfit! Ik vind je kimono prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely outfit! Especially love the skirt!

    http://trendeneur.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit en je kimono is echt heel erg tof! Ik probeer er nu een zelf te maken.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh ben benieuwd wat voor kimono je gaat maken! :D

      x

      Verwijderen
  9. Je bralette is echt mooi geworden! Leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kimono! Heel veel kleding van je wil ik ook hebben hahah
    Gaaf ook dat je die bralette zelf maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb precies hetzelfde met jouw kleding! Dankjewel:D

      x

      Verwijderen
  11. although its dark for summer, the flowery print is just perfect!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah i love dark clothing. Thank you!:D

      x

      Verwijderen
  12. u are so stylish!
    xx

    is

    www.un-likely.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In een outfit is de bralet al helemaal mooi! Als je iemand nodig hebt voor je volgende dan wet je me te vinden he hihihi.
    Je ketting is ook echt awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik maak graag kleding dus als je er 1 wil doe ik het graag voor je haha!

      x

      Verwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis