dinsdag 22 juli 2014

Look x Shark Attack.



Hi guys!

Het is weer tijd voor een outfit post, want het is weer dinsdag. Ik beloofde jullie dat ik deze week meer outfit post zal doen en daar ga ik me ook aan houden. Ik heb al een badpak look voor jullie in petto met mijn Topshop badpak die ik in mijn Week in pictures postte. Dus als je er benieuwd naar bent, hou mijn blog in de gaten!


Vandaag heb ik voor jullie een beestachtige look. Namelijk een tanktop met haaien! Ik heb hem bij de Tally Weijl gekocht in Malta. Het was de eerste keer dat ik in een Tally Weijl winkel binnen liep en ik had me toch een partij kleding gekocht daar. Waaronder deze tanktop. Hij is lekker luchtig in dit weer omdat de top van een gaatjes stof is gemaakt. Dus alles lucht lekker door haha. Ik vind de haaienprint echt super cool. Dat was ook de reden waarom ik hem kocht. De kleuren passen ook mooi bij mijn donkerpaarse haren.


In warm weer vind ik het lekker om rokjes te dragen, daarom heb ik weer mijn Forever21 leather skirt aan. Echt een top aankoop!


 Shark Tee : Tally Weijl || Skirt: Forever21 || Slip-Ons: Sacha || Bra : H&M || Sunglasses: Primark


Wat vinden jullie van mijn Shark look? Let me know!

x

12 comments:

  1. thank you very much for visiting me, would you like to follow each other? ;)
    www.charmeusee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfit weer , staat je goed =) !!
    Je haar kleur is echt super gaaf.
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De top is gaaf!!
    Ik heb een leuke giveaway online, zou leuk zijn als je mee doet.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love that top !!! So retro xxx

    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke outfit! En je haar!! Love it! :D

    BeantwoordenVerwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis