zaterdag 19 juli 2014

My favorites x Topshop.


Hi guys!

Zoals velen al weten ben ik verslaafd aan de winkel Topshop. Als ik een Topshop binnen loop kom ik nooit met lege handen naar buiten. Gelukkig zit de Topshop alleen in de Bijenkorf in Amsterdam. Dus dan kan ik er niet elke week even heen. Gelukkig voor mijn bankrekening! Helaas hebben ze wel een webshop online haha. Na een uurtje kijken tussen de leukste topshop items besloot ik een wishlist voor jullie te maken! Iets wat ik al weken niet meer heb gedaan.

Topshop is echt mijn stijl. Het is stoer, hip en fashionable. Het is wat anders dan anders en daar hou ik van. Mensen die Topshop dragen zijn stijlvol en zelfverzekerd. Ik hou er van!

Voor jullie heb ik 10 van mijn favoriete items uitgezocht. Enjoy!

1.

SLOW DOWN SWISS DOTS CROP TOP BY JOVONNA: 50,00


2.

COLLARLESS CHECK THROW ON COAT: 115,00


3.
ABSTRACT FLORAL PRINT SCALLOP VEST: 20,00

4.

ROSE TEXTURE MIDI SKIRT: 65,00


5.

MIRRORED FLORAL SWIMSUIT: 46,00


6.

PETITE OTTOMAN BANDEAU CROP TOP: 50,00


7.

HOLA CHELSEA BOOTS: 60,00


8.

CLEAN ROSE CIGARETTE TROUSERS: 55,00


9.

FLIP THREE PART BROGUES: 42,00


10.

SATIN PLAYSUIT BY KATE MOSS FOR TOPSHOP: 98,00


Is het niet een vrolijke wishlist? Ik heb bijna geen zwarte items! Komt vast door het mooie weer haha!
 Ik wil sowieso die broques ( nummer 9 ). Ze zijn zo gaaf. Echt een trend! Die playsuit zag ik afgelopen dinsdag in Amsterdam. Hij is echt vet, maar een beetje prijzig. Hij was ook al niet meer in mijn maat.

Wat vinden jullie van de Topshop en mijn wishlist? Let me know!

source pictures: Topshop.com

10 comments:

  1. Wouw, prachtige items heb je allemaal uitgekozen! Ik ben ook gek op Topshop, maar heb er niet eens veel items van eigenlijk! De eerste top, de gele rok en de open schoenen vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hahah had ik in het begin ook! Totdat ik echt de winkel binnenstapte, toen was ik verkocht. Die gele rok vind ik inderdaad ook echt iets voor jou!

      x

      Verwijderen
  2. Wat een leuke dingen! Vooral dat eerste topje en die playsuit zijn zo mooi ö ik heb eigenlijk nog nooit iets gekocht bij Topshop, die zit nergens in België

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel:D Oh dat meen je niet! O: Gelukkig hebben jullie wel een geweldige Forever21 in België.

      x

      Verwijderen
  3. Wat een mooie items! Ik vind vooral het derde item erg mooi, die top! Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog helemaal niks van de Topshop heb..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi is die he? Dat meen je niet O: Als je een keer in Amsterdam bent moet je echt even langs gaan! Echt de moeite waard.

      Verwijderen
  4. Ik ben ook gek op topshop. Maar bestellen uit het buitenland vind ik eng om te doen. Dus als ik in Amsterdam ben moet ik even naar de Topshop in de Bijenkorf. Maar leuke items vind 2, 7 en 10 heel erg leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hetzelfde! Ik bestel echt bijna nooit online, alleen als het echt niet anders kan. Ja moet je zeker doen! Ze hebben echt leuke items!

      x

      Verwijderen
  5. Leuke items!
    Liefs,
    http://seeastyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis