zondag 20 juli 2014

My week in pictures.


Hi guys!

Terwijl ik deze post typ zit ik lekker buiten te genieten van het mooie weer, ookal moet ik toegeven dat het op mijn kamer echt een sauna is de afgelopen paar dagen. Dus ik slaap echt heerlijk haha. Maar buiten is het wel super lekker en ik ben bruiner geworden. Voor het eerst sinds jaren word ik ineens snel bruin. Ik verkleurde namelijk nooit. Ik verbrandde alleen maar. Dus hopelijk blijft het zo.

Afgelopen week ben ik heel creatief geweest. Ik heb namelijk een clutch, rok en een bralet gemaakt. Mijn outfitpost met bralet kun je zien door op deze link te klikken: http://runfromthedesire.blogspot.nl/2014/07/look-x-dark-summer.html. Ook heb ik natuurlijk veel in de zon gelegen en liep ik bijna elke dag in een bikini rond. Daarom had ik deze week ook maar 1 outfitpost. Veel te warm voor kleding haha.



Ik was dinsdag in Amsterdam om stoffen te kopen voor mijn eind collectie op school. De zwarte stof komt weg bij de kringloop waar ik maandag was. De zwarte en de witte ga ik gebruiken voor mijn eindcollectie en de andere twee stoffen gebruik ik voor mezelf.

Deze vond ik in de Sale bak! 



Ook heb ik deze week een nieuwe schooltas gekocht. Hij was in de sale bij de Topshop. Nu was hij maar 26 euro <3.



Ik ben nog steeds zo blij met mijn zelfgemaakte Bralet!


Naast het bralet heb ik ook een clutch en een rok gemaakt.



Ik heb nog een beetje stof over van deze geweldige doodskoppen stof! Wat zal ik daar nog van maken? Hebben jullie nog idëeen?


Ik ben verslaafd aan deze nieuwe theesmaak! Green tea met Coconut. I like.



Mijn dagelijkse outfit.



Dit was alweer mijn weekje! Ik beloof jullie dat er volgende week meer outfits online komen. 
Fijne zondag!

x

16 comments:

  1. Wauw goed gelukt! En dat badpak is praaachtig!!
    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja ik ben verliefd op mijn badpak haha.

      x

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's weer =)
    Je badpak is echt heel gaaf !!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs gaaf! Die bralet is echt super geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel:D Ben er ook super blij mee.

      x

      Verwijderen
  4. De tas is super leuk!!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt helemaal weg van je swimsuit! Super mooi die kleuren bij elkaar. zal je vast goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :D Ja ik heb er veel positieve reacties op gekregen op Instagram en van mensen om me heen. Dus volgens mij staat hij me wel goed haha.

      x

      Verwijderen
  6. Misschien een ipad hoes van de stof? Het is zijl toch? Ik heb van zulk materiaal zelf een tas gemaakt, de stof bestond uit allemaal kleine vogue covers :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm ik zat zelf ook te denken aan een hoes voor mijn mobiel. Ja ik heb er een clutch van gemaakt haha! Oeh dat is ook gaaf :D

      x

      Verwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis