woensdag 23 juli 2014

Swim Look x Pin me Up.



Hi guys!

Vandaag nog een outfitpost. Jaa je leest het goed. Ik moet het natuurlijk goedmaken vanwege vorige week met maar 1 outfit. Echt slecht! Ik krijg veel complimenten over mijn Topshop Badpak op Instagram & op mijn blog. Dus vandaag laat ik jullie een badpak look zien!


Bathingsuit: Topshop || Hat: H&M || Shoes: Gift || Necklace: Tally Weijl || Sunglasses: Primark|| Rings: H&M

Ik ben super blij met dit badpak! Normaal ben ik niet van de badpakken, ik heb er ook niet echt een reden voor. Ik vind een bikini gewoon fijner. Totdat ik dit prachtige exemplaar tegen kwam in Malta bij de Topshop. Ik vond hem zo gaaf! Hij was best prijzig, maar ik besloot hem toch even te passen. Toen ik hem eenmaal aan had, had ik gelijk spijt dat ik hem had aangetrokken. Ik werd gelijk verliefd. Ik kon hem echt niet laten liggen en een vriendin zei ook dat ik gestoord was als ik hem liet liggen. Ik ben echt blij dat ik hem heb gekocht!


Hij is uniek, retro en hij heeft wat pin up achtigs. Ik vind het ook super handig dat je de bandjes er af kan halen voor het zonnen. Hij heeft ook een hele lage rug, dus voor het bijkleuren van mijn rug is het ideaal tijdens het zonnen!


Verder draag ik nog mijn grote hoed van de H&M die ik in de Sale 2 jaar geleden heb gekocht. Volgens mij was hij toen afgeprijsd naar 3 euro! Dus die ging mee haha. Mijn ketting is van de Tally Weijl die ik dit jaar in de sale heb gekocht en mijn hakken heb ik gekregen omdat ik model was voor een modeshow. Dus ik mocht de hakken houden!


Mijn moeder maakt de foto's en we hadden lol met het poseren. De foto's zijn best wel grappig dus ik dacht laat ik die ook maar posten!



Wat vinden jullie van mijn Topshop Badpak? Let me know!

x

28 comments:

  1. Hij is echt super mooie je badpak =)
    Hij staat je echt goed !!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt suuuuperleuk! Zou 'm ook zo hebben kunnen kopen! En ik ken het verschijnsel:"Shit, waarom ging ik dit ook alweer passen?!" Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hij is geweldig! Wat een leuke kleurtjes en wat staat hij je goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat je echt amazing! Vind het een super leuk badpak maar zou me zelf er niet prettig in voelen. Doe mij maar zwart en niet opvallend hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Zwart is vaak ook mijn kleur haha.

      x

      Verwijderen
  5. Wat een super cool badpak zeg! Hij staat je ook echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw staat je super tof! Heel mooi zo bij elkaar ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie badpak!
    Ik heb een leuke giveaway online staan, zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze badpak ook heel erg leuk! Echt de kleuren van een pin up girl.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je badpak zo onwijs leuk! Staat je ook erg goed en je hebt 'm mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

© My dark twisted mind. 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis